04.06.2015 7:00

Buď hudbě blíž se Staropramenem

Již šestým rokem se Staropramen opět vrhá do hudby a spouští kampaň Buď hudbě blíž, kterou zahajuje festivalovou sezónu. Akce startuje dnes na populárním festivalu Rock for People.

„Hudba nezná hranice mezi lidmi. Vyjadřuje a vyvolává pocity. Propojuje lidi, přináší společné zážitky. Kvůli těmto chvílím jsme si vybrali hudbu jako téma. Chceme být u těchto momentů, chceme se podílet na jejich vytváření,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Staropramen a dodává: „Krom velkých hudebních festivalů v čele s Rock for People a koncertů v O2 Areně naše hudební aktivity zahrnují i spolupráci s vybranými hudebními kluby. Hudbě se tak věnujeme od začátku do konce roku a oslovujeme spotřebitele po celé České republice. Nejintenzivněji je to ale od června do září, kdy je akcí nejvíce. Proto také nyní spouštíme hudební kampaň.“  

Spojení hudby a piva si bere za své a díky tomu vtiskne návštěvníkům festivalu do rukou speciální edici plechovek zlatavého moku se šesti hudebními styly. Díky QR kódům na jejich obalech můžete poslouchat 30 hitů z každého žánru. Plechovky mají samozřejmě design laděný pro jednotlivé hudební styly - rock, elektro, punk, hip hop, reggae a klasiku. S touto kampaní se setkáte doslova na každém kroku - například v hospodách, obchodech, ve vlacích City Elefant či linkách Student Agency.

Čtěte také: Hudba & pivo, pivo & hudba

Stalo se tradicí, že jeden z našich největších open air festivalů je spojován právě se značkou Staropramen, který je jeho generálním partnerem. Oproti minulým rokům letos začíná o měsíc dříve, tedy 4. června ve Festivalparku v Hradci Králové. Jeho hlavními trumfy jsou kapely Faith No More, Limp Bizkit či Bastille. Dalších kapel na několika pódiích a bohatého doprovodného programu bude samozřejmě mnohem více, včetně  oddechových zón a bezbariérového přístupu. K občerstvení pak Staropramen připravil pestoru škálu nápojů, což se (jak hlásí předpověď počasí) bude ve vedrech obzvláště hodit. Je na vás, jestli zvolíte výše uvedené plechovky či nepasterizované tankové pivo na stánku či ve stylové hospodě, kde se bude čepovat do skla. Klasické značky Staropramen doplní pivní mixy, Sládkovy limonády, Stella Artois, Hoagaarden, Corona či Carling British Cider.



Ředitel festivalu Rock for People ke spolupráci se Staropramenem dodává: „Ve Staropramenu máme kvalitního silného partnera, který navíc každý rok přichází s novinkami a různými vylepšeními. Rock For People je už ve své třetí dekádě. Díky iniciativě Festivaly bez zábran nás loni návštívilo více osob s pohybovým hendikepem a letos jich čekáme ještě více. Stejně jako ve Staropramenu i nás tento trend těší.“
Pokud se do Hradce Králové na RfP nedostanete, a přesto byste měli chuť na novinky od Staropramenu, můžete se s jeho skvělým pivním servisem setkat ještě na Votvíráku, Vysmátém létu v Kadani či Nouvelle Prague. Ani zde však výčet nekončí, sezóna se rozjíždí a o dalších festivalech se intenzivně jedná.

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.