22.04.2014 7:00

Zahrajte si před legendárními SLADE v Brně

Legenda britského glam rocku skupina Slade vyjíždí na tour a 28. listopadu 2014 zahraje opět v České Republice. Dějištěm koncertu bude brněnské Bobycentrum.

 

Skupina Slade založená roku 1966 v Anglii začínala pod názvem N'Betweens, když se sešli členové dvou skupin z Midlandu - The Vendors and Steve Brett & The Mavericks. Později skupina změnila název na Ambrose Slade a spojila se s manažerem Chas Chandlerem. Jméno se nakonec zkrátilo na Slade a brzy se stali vůdčí skupinou nového hudebního směru - glam rocku. V letech 1971 až 1975 vydali několik komerčně velmi úspěšných alb a singlů. Mnoho z nich se umístilo na prvních místech hitparád.

 

 

Skupina pověstná svými bouřlivými koncerty překonala všechny tehdy populární kapely jako Wizzard, Sweet, Suzi Quatro, Smokie i Davida Bowieho. Komunikace s publikem, kostýmy a podiová show - to vše ovlivnilo i tvorbu dnes již legendárních KISS. 

V současné době skupina vystupuje ve složení Dave Hill, Don Powell, John Berry a Mal McNulty. Slade se proslavili hity jako My oh My, Far Far Away, Run Runaways, Cum on Feel the Noize, Radio Wall of Sound nebo Merry X Mas Everybody, která je dodnes jednou z nejhranějších vánočních písní.

 

Čtěte také : Omega odkládá oba své koncerty u nás

 

Začátek koncertu je naplánován už na 18,30 hodin, protože součástí budou dvě předkaply. Jedna z předkapel bude vybrána v soutěži, kterou pořádající agentura vyhlašuje na svých stránkách www.brnokoncert.cz. Zájemci mohou zaslat demo CD své kapely na adresu Brnokoncert, Minská 15, 616 00 Brno. Z těchto CD porota vybere kapelu, která bude mít možnost odehrát 40minutový koncert. Uzávěrka je 30.10.2014.

Vstupenky jsou již v předprodeji v síti Ticketpro.

Sledujte rock na Facebooku:
 

 

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.