08.03.2013 11:00

Rockeři z kapely Nil vyrážejí na turné. Oslaví tak výročí i nové CD

Rocková kapela Nil vydává ke svému desátému výročí třetí studiové album a chystá se na turné, které začíná koncem března v Hradci Králové.

Skupina Nil existuje na tuzemské hudební scéně již od roku 2002. Od té doby má na svém kontě téměř čtyři stovky koncertů. Zahráli si i na festivalech jako Rock for People, Colours of Ostrava, Masters of Rock, Trutnov Open Air a na mnoha dalších.

Vyhrajte po dvou vstupenkách do každého města

V roce 2005 předskakovali skupině Čechomor na jejich halovém turné a v polovině téhož roku se zúčastnili soutěže Coca Cola Popstar, kde se svou hudbou došli až do finále. V letech 2011 a 2012 odjeli Nil dvě celorepubliková turné s Die Happy. Na kontě mají, jak již bylo psáno, tři studiová alba. Celkem se ale chlubí již čtyřmi komplety - Demo(n)s (2005), The River Spring (2007), Dirty (2010) a nejnovější The Velvet Touch of Tongue (2012).

 

 

Na Velvet Touch of Tongue nalezne posluchač jedenáct nových skladeb a také bonus v podobě první studiové skladby The Velvet Touch of Tongue. CD se natáčelo z části ve Studiu V ve Zlíně, z části ve Wave Design Music Studiu v Lanškrouně a závěrečný mix a mastering proběhl v pražském studiu Biotech. Na předprodukci desky se podílel americký hudebník a producent Steve Walsh.

Termíny koncertů The Velvet Touch of Tongue Tour 2013

27. března – Hradec Králové (AC Klub)

29. března – Vysoké Mýto (M-Klub)

30. března – Polička (Divadelní klub)

5. dubna – Krnov (Klub Kofola)

13. dubna – Vyškov (Vyškov Klub)

18. dubna – Praha (Rock Café)

26. dubna – Opočno (Zimní stadion)

6. června – Brno (Metro Music Bar)

7. června – Veltrusy u Mělníka (Noid)

15. června – Přívrat Presfest

29. června – Broumov (Kulturní centrum) 

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.