Strhující taneční show, při které Stomp předvádí hudební umění na ty nejnepředstavitelnější věci, jež nás obklopují v každodenním životě, jako jsou košťata, popelnice, židle, krabičky od sirek nebo kuchyňské dřezy, mají možnost čeští nadšenci tohoto umění shlédnout od 20. do 25. listopadu v Kongresovém Centru v Praze.
Za zrodem dvanáctičlenné kapely stojí Luke Cresswell, bubeník a reklamní režisér a také Steve McNicholas, který je mimo jiné podepsán pod režií slavného Mr. Beana. Jejich spolupráce se datuje do roku 1981, kdy byli oba členy streetového bandu Pookiesnackenburger a společné divadelní, posléze TV počiny, byly předobrazem nynějšího Stompu.
Prvním zřejmým důkazem toho byla reklama na Heineken s všeříkajícím názvem Popelnice. Do současné podoby se ale Stomp zformovali až v roce 1991 ve Velké Británii. Následovalo veleúspěšné světové turné, při kterém sklízeli neutuchající ovace. To vyvrcholilo roku 1994 vyprodanou sezónou v Divadle Sadler’s Weels následováno oceněním za Nejlepší zábavnou a choreografickou show. Jejich umění se rázem stěhovalo též na filmové festivaly a do reklamních spotů. Svou kampaň na Stompech postavila například Coca-Cola a Apple. Za jejich krátký film Smetáky získali dokonce také nominaci na Oskara.
Vstupenky jsou v předprodeji od 4. června v síti Eventim v rozmení 990 až 1450 korun.