14.04.2012 15:15

Jaromír Hnilica z Hlasu zahraje se svou kapelou Sillage v Praze

Nesmírně podmanivý hlas Jaromíra Hnilici poznal náš národ v soutěži Hlas ČeskoSlovenska. Ačkoli tento talentovaný zpěvák již v soutěži není, na hudbu nezanevřel. Nyní chystá koncert se sovu kapelou Sillage. Jejich hudba rozezní pražský Kain 15. května.

Jméno Jaromír Hnilica se po slepých výběrech v Hlasu ČeskoSlovenska dlouho skloňovalo. Aby ne – nenápadný, skromný chlápek vkročil na jeviště a předvedl vystoupení, kterému by se dalo vytknout jen máloco. Set Fire to the Rain od Adele v jeho podání dostal nový rozměr. Přes veškeré chvalozpěvy ale Jaromír ze soutěže v dalším kole vypadl.

Dnes už je pro Jaromíra soutěž minulostí, a tak se směle pouští do dalšího projektu. Tím je kapela Sillage. Vznikla v roce 2007, kdy se dalo dohromady pět pánů. Kapela vystupuje v obsazení: Jarda Hnilica (zpěv, akustická kytara), Michal Chaloupka (bicí), Ivoš Řídký (klávesy), Jarda Zejda (kytara) a Pepa Kudláček (basa). Každý z jmenovaných má již nějaké ty hudební zkušenosti za sebou, kapela Sillage tak může slíbit vyspělou hudbu svlečenou z masky nafintěné dámy.

Sillage rozeznívají své nástroje ve stylu melodic rocku, pro některé možná pop rocku. Hrají pouze vlastní autorské skladby, jejichž melodii obohacují jak české, tak anglické texty. Kapela má na své pažbě již několik zářezů. A to v podobě soutěží. V roce 2009 vyhráli kluci hned dvě – ROCKovou Olomouc a FLY UP! Bílinu. Loni a předloni se jejich jméno skloňovalo i na Slovensku, kdy Jarda Zejda vyhrál na Gitariádě druhé místo v kategorii Rocková kytara.

Přijďte také ochutnat pořádnou porci hudby, které se člověk nikdy nepřejí. Sillage vystoupí v pražském Kainu 15. května a společně s Guano Apes Rev se zajisté postarají o nezapomenutelnou atmosféru.

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.