28.02.2013 13:00

Kid Koala zavítá do Brna a do Prahy

Kid Koala si pro své aktuální turné naplánoval dvě zastávky v České republice. Díky tomu se fanoušci v Brně dočkají 2. března nevídané show, kterou 3. března, tedy o den později, tento neobvyklý DJ doveze do pražského Lucerna Music Baru.

Eric Sana aka Kid Koala si pro živé vystupování připravil doslova dementně zábavnou show, se kterou je právě na turné. Celý název zní The Vinyl Vaudeville 2.0 - The Silliest Show On Earth! a můžete na to dát krk, že to opravdu bude nejhloupější show na světě. Jak slibuje trailer, který Kid Koala pro tuto příležitost připravil, na pódium nastoupí nejrůznější loutky a připraveny budou roztodivné kulisy. Uvidíte tančící roboty, hopsající holky, nebude chybět sborový zpěv nebo soutěž v tanci Limbo. Mezi další propriety patří například papírové vlaštovky, na dálku ovládané helikoptéry a směšně velké kartónové gramofony. Těžko si představíte koncentrovanější zábavu.

 

Přečtěte si také o dalším projektu ze stáje Ninja Tune: Na Pohodu dorazí také okouzlující Bonobo

 

Kid Koala vydává u labelu Ninja Tune. Toto legendární britské vydavatelství prakticky nepotřebuje představovat, tak jen pro připomenutí vzpomeňme, že vedle Kida Koaly sem patří například Bonobo, Amon Tobin či The Cinematic Orchestra. Tento fakt je sám o sobě zárukou kvality. Na nové nahrávce 12 bit Blues z roku 2012 si DJ, jak název napovídá, elegantně pohrává s bluesovou muzikou. Jedná se o jeden z nejvyzrálejších kousků jeho diskografie. Navíc tuto nahrávku Eric Sana doprovází neuvěřitelně našlapanou show, kterou můžeme označit za barevný, audio-vizuální karneval. Dojděte se přesvědčit na jednu ze dvou tuzemských zastávek, protože tenhle Kid Koala v Brně ani Praze nebude jen pouštět vinyly a mačkat čudlíky.

 

 

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.