22.02.2015 13:00

Kryštof bude již brzy kapelou k nezaplacení

Podzimní turné po pěti městech Srdcebeat tour 2015 se blíží rychlostí fanoušků pelášejících pro zbývající lístky. Obavy o ukořistění papírků nesoucích hodnotu ryze srdeční jsou oprávněné. Vždyť stačil pouhý jeden den na vyprodání poloviny celkové kapacity koncertů.

Na Valentýna odstartoval předprodej lístků na nadcházející turné kapely Kryštof nazvané Srdcebeat tour 2015 . „Opravdu jsme nečekali, že za půl dne prodáme 5000 lístků do pražské O2 arény," přiznal na facebookovém profilu kapely zpěvák Richard Krajčo. Celková bilance za prvních 24 hodin od zahájení předprodeje - 18 tisíc prodaných vstupenek a rezervací na pětici koncertů. Již brzy bude turné s největší pravděpodobností vyprodané, stejně jako předchozí šňůra k albu Inzerát či série festivalových Kryštof Kempů.

První píseň Srdcebeat spatřila světlo showbyznysu na svatého Valentýna, kdy měla premiéru v síti Hitrádií. Od pondělí 16. února je píseň dostupná na internetu ve streamovacích službách Deezer a Spotify. Poslechněte si tedy sami, pro koho tepe srdce nové písně:

 

Pořádného videoklipu se dočkáme už 1. března 2015 Nedá se nic dělat, rok 2015 bude mít svůj kalendářní měsíc lásky o chvilku dříve, než jak s ním počítají májové průvody. „Chystáme netradiční premiéru klipu za účasti fanoušků v ostravské Nové Karolíně a my tam samozřejmě nebudeme chybět," podotýká Krajčo.

Plamen v srdci fanoušků a oheň na střeše předprodejů

„Fanoušci nás svým zájmem nepřestávají překvapovat a opět zavařili prodejní sítě. Pro nás je to závazek, že musíme překonat sami sebe a laťku, kterou jsme si nasadili při turné k albu Inzerát. Chystáme pro fanoušky velkou show a spoustu překvapení, které budeme odtajňovat postupně," říká Krajčo, který se o víkendu vrátil z New Yorku s hotovým novým - a zatím bezejmenným - albem Kryštof, které vyjde 1. června.

Čtěte také: Valentýn s Kryštofem: Odtajnění nového singlu

Jak jsme hlásali do světa v předchozím článku o valentýnském srdcervoucím napětí před odhalením nového singlu, T-Mobile nabízí na stránkách www.uvitacitony.cz píseň Srdcebeat zdarma jako uvítací tón. Tato akce stále platí a pro její využití zákazníkům operátora postačí zaslat klíčové slovo SRDCEBEAT na číslo 4714. Fanoušci kapely a zákazníci T-Mobile si dále mohou koupit zvýhodněné vstupenky na turné s 10% slevou prostřednictvím mobilní aplikace Našim pro radost nebo na webu www.nasimproradost.cz. Na jedno telefonní číslo lze zakoupit jednu vstupenku - evidentně sobě pro radost.

S novým singlem se vážou také nové technologie. O své vlastní nefalšované a originální aplikaci pro chytré telefony Richard Krajčo říká: „Je to náš další krok přiblížit se fanouškům. Aplikace obsahuje zpěvník s akordy, který budeme průběžně doplňovat, či interaktivní komunikační zeď. Samozřejmostí je kalendář koncertů. Připravili jsme také docela těžký kvíz. Začínáme s minimalistickou variantou a budeme obsah přidávat na základě přání fanoušků,“. Tak tomu říkáme hudba hrou. Komenský by zářil radostí.


A že je opravdu na co se těšit
„Byly to náročné dva týdny, které jsme s naším producentem Yaronem Fuchsem strávili ve studiu, ale výsledkem je naše nejlepší album. Na konci práce je člověku vždy smutno, ale každý konec je jen začátek dalších dobrodružství," podotýká Krajčo. Masteringu alba se stejně jako u Inzerátu chopil Ted Jensen ze STerling Studios, který se loni podílel na nahrávkách Lady Antebellum, Coldplay, Phillip Phillips či Train.

 

Sledujte rock na Facebooku:
 

 

Z takových prohlášení se nám klepou prsty nedočkavostí jako struny Stinsonovi kytary před koncertem Guns'n Roses. A co vy, už máte svůj lístek do Kryštofího ráje? Můžeme s klidem prohlásit, že jejich letošní program bude opravdu stát za to. Tak co kapele vzkázat na závěr?

(Just Keep) Knockin' on Heavens Door!

 

 

 

 

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.