09.03.2012 12:05

The Duke Spirit přivezou do Prahy svého Rváče

Londýnská formace The Duke Spirit se vydává do Prahy. Po pěti letech tak naše metropole opět uslyší mocné tóny této pětičlenné kapely. Hostit je bude Lucerna Music Bar již 11. března.

The Duke Spirit mají za sebou dvouleté turné, kterým dávali světu vědět o své desce Neptune. Leila Moss, Toby Butler, Luke Ford, Olly Betts ani Marc Sallis po náročné šňůře ale neodpočívali. Naopak se chopili opět svých nástrojů a v koutku svého nahrávacího studia stvořili nový počin s názvem Bruiser.

Bruiser je cítit nádechem inspirativního Roberta Frippa, Davida Bowieho, Roxy Music nebo Depeche Mode, který přešel do minimalistických melodií. „Skladby jsou textově i hudebně vedeny podivnými harmoniemi, které přicházejí nečekaně, transientní špetky tonální magie a krátká kytarová sóla, která řeknou své a zmizí,“ říká o novém albu Leila Moss.

Rváč je třetím studiovým albem kapely a prozatím se setkává s velmi pozitivními ohlasy. Jejich psychedelickému blues vládnou mocné kytarové riffy a bicí, jež s posluchači nemají slitování.

Bruiser je drsné milování. Bruiser je řád biblického anděla, který pěje planoucí chválu. Bruiser je smyslové stvoření nebo démon lesa… Jen se podívejte na toho berana na obalu desky!Leila Moss

Londýnská pětice v Praze naposledy vystupovala před pěti lety, když předskakovala americké kapele Incubus. Jejich vystoupení sklidilo nebývalý potlesk. Rok 2012 ale přináší The Duke Spirit se zcela novou hudbou, kterou představí na svém vlastním koncertě. Hudební rvačka se strhne 11. března ve 20 hodin v pražském Lucerna Music Baru. Vstupenky je možné koupit za 300 korun v předprodeji na pokladně LMB. Předprodejní sítě Ticketpro, Ticketportal a Ticketstream si k ceně připočítají ještě poplatky. Na místě se cena vstupenek zvedne na 400 korun.

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.