Glad To Get Away vystoupili jako první a během svého setu naservírovali divákům postrockové kytarové plochy. Ve složení kytara, bicí a elektronika se postarali o příjemné otevření večera. Následně si své mašinky připravil Aches, který pochází ze Sheffieldu a momentálně se usadil v Bratislavě. Na červeně nasvícené scéně s pomocí kytary a potřebné elektroniky vytvořil směs zasněné kytary a experimentální taneční hudby. Diváci jeho hudební mix, který vzbuzuje smíšené pocity, náležitě ocenili a to nejen potleskem, ale také tancem.
Hlavní hvězdou večera byl bezesporu Pjoni, se svým novým materiálem z právě vydané desky Cloud No Raisins. Jonatán si připravil své nádobíčko a rozprostřel si zapálené čajové svíčky po pódiu. Jak bylo avizováno, Boro se ponořilo do téměř absolutní tmy. Přesto, že byl klub plný, atmosféra byla komorní a zcela ideální pro připravenou produkci. Pjoniho hra na čelo byla hodně melancholická a intimní. Doprovázel se elektronickými samply, ruchy a zvuky z počítače.
Používal také klávesy a k počítači se musel natahovat přes mikrofon. Jonatánův charakteristický hlas vše krásně doplnil o vokální složku. Aby toho nebylo málo, při hře na svůj smyčcový nástroj ještě výsledný zvuk upravoval, když nohou ovládal připravený Kaoss Pad. Ze začátku čelo nebylo moc slyšet, což k živáku patří, ale během okamžiku byla tato drobnost odstraněna. A tak atmosférické vystoupení ukázalo, že Pjoni dokonale dokáže posluchače vtáhnout do svého akusticko elektronického pojetí hudby.