Dokud se hlavní sál v klubu plnil, Mike Trafik se chopil svých hejblátek a předvedl DJské schopnosti. Dav byl samozřejmě nedočkavý a všichni si přáli, aby "TO" už začalo. Pečlivě připravená scéna se skrývala za oponou, která byla při DJ setu odtažena do poloviny scény a to byl jeden z mála slabších momentů. Fanoušci vpravo před pódiem totiž prakticky nic neviděli.
Vše bylo zapomenuto, když DJ oznámil nástup Monkey Business. Opona se opět kompletně zatáhla, aby vzápětí mohla jít se vší parádou dolů. Energie z pódia se naplno valila na obecenstvo. Začalo se blokem písní z poslední desky Twilight of Jesters?. Na úvod tedy zazněla skladba Who Killed My Libido, která přetékala taneční energií. Poté song MJ Is 50 s Ruppertovou vokální vzpomínkou na Michalea Jacksona a Kings Of Discotheque. Z desky Resistance Is Futile zazněla hravá a roztančená We Feel Better Than Jan Hus a Tonya Graves se opět postarala o uhrančivě podanou pasáž o Zikmundu "Lišce Ryšavé" Lucemburském.
Pak na scénu vtrhli Peneři strýčka Homeboye, kteří vyhnali svou část fanoušků do vysokých otáček a vypadalo to, že velká scéna Flédy bude oběma skupinám malá. První track společné produkce byl H.P.T.N. Následovala jej skladba 1985, kterou Olda Krejčoves obohatil o pěkně ostrou kytaru. Aby nebylo vystoupení monotónní, Vladimir 518 a Orion hodili všechny diváky do klidu písní Penerský desert. Během svého působení na pódiu si Orion chodil pro panáky za obsluhující Tonyu, která rozdávala Jégra ve zkumavkách i divákům. Asi největším společným nářezem večera byl Rok PSH. Přesně podle textu působila skladba minimalisticky a démonicky. Jako by se skutečně koncert odehrával v roce 2666.
PSH... To znamená Párek S Hořčicí
Pro zlehčení pak rozjetý Orion přidal k dobru zážitek: "Dnes před koncertem mě vedle u kebabu zastavil chlap a říkal, jestli vím, co znamená to PSH. Já na to, že to vím. A on mi vysvětlil, že tady v Brně to znamená Párek S Hořčicí". O zábavu bylo zkrátka postaráno po všech stránkách a Peneři, i výborně zpívající Matěj Ruppert, sympaticky komunikovali s publikem. Společný set se však chýlil ke konci, a tak byla potřeba nějaká pecka. Odkud že to sem všichni přijeli? PRAHA, až k ránu se chodí spát... Tenhle hit s hutnou basovou linkou Pavla Mrázka zkrátka nemohl být vynechán. PSH si následně jen ve třech střihli Všichni jsou už v Německu a pustili zpět na pódium Romana Holého a jeho bandu.
Po jednoskladbovém odpočinku v zákulisí se opět rozjel nezastavitelný taneční funkystroj, který zahrál singlový Intercooler a dnes již klasicky hopsací hymnus Saturday Night Is Over, během kterého Matěj Představil všechny členy kapely. Všichni na pódiu i dole pod ním skákali v refrénu jako jeden muž a Fléda se otřásala v základech. Při písni Gumball zase pro změnu diváci předvedli, že v Brně zpívat umí.
Poté už následoval "jen" třípísňový přídavek v podobě naprosto perfektně zvolené disco skladby Afterparty, a tak dvojice rapperů se svým DJem opět doplnili sestavu Monkey Business. V rámci přídavku Peneři neopomenuli ani Jižák, tedy klasiku od Manželů, a za bouřlivého potlesku se definitivně rozloučili s plným sálem. Vše završila poklidná a emotivní trvalka Piece of My Life, která se však během chvíle zlomila v taneční nášup, a učinila tak důraznou tečku za celým koncertem.
Podívejte se také na fotoreportáž z této brněnské akce
Pokud měl někdo pocit, že to PSH po desce Epilog měli zabalit a Monkey Business se začínají opakovat, pak je toto turné větrem sebraným z plachet podobných úvah. I kdyby už ani jedno uskupení nic nového v budoucnosti nepřineslo, tak toto turné ukázalo, že funkmaster Holý a aktivity s ním spojené budou stát vždy za to.