V krásném letním podvečeru se v pražských Žlutých lázních sešly na čtyři tisíce fanoušků. Ti zakoupením vstupenky či trička podpořili Centrum pro plicní hypertenzi Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, na kterém se Vláďa Šafránek dlouhodobě léčil. Jako první na scénu nastoupil Komunál, což byla skvělá volba. Tahle kapela je s Harlejem, a potažmo Šafránkem, spojena už mnoho let. Zpěvák se dokonce podílel na nahrávání jejich desky Jedenáct hodin do útoku. A právě z tohoto alba byly všechny tři písně, které v rámci setu Komunálu zazněly.
Také Alkehol se se Šafránkem v minulosti hodně potkával. Vždyť Ota Hereš hrál v Harleji prvních šest let na kytaru a nazpíval nezapomenutelného Abstinenta, který samozřejmě nemohl chybět, stejně jako píseň Čekám každej den, do níž zase pro změnu dodal vokály Šafránek. Po těchto dvou peckách už nastoupili Harlej. Zbytek první třetiny programu obstarali hlavně oni. Po jejich boku se představil Vítek Fiala, původní basák Harleje, a hlavně Walda Gang, Šafránkovo druhé a poslední působiště.
Program byl koncipovaný skvěle, prostoje mezi jednotlivými akty minimální, stále se něco dělo a seznam hostů byl patřičně atraktivní. Dymytry zahráli svou vlastní svéráznou verzi pecky Piliny, ještě dál zašli Debustrol, kteří si k obrazu svému zmasakrovali Velblouda, do něhož dokonce propašovali slayerovský riff z Raining Blood. V akustickém setu se zase představili otec a syn Urbanové (zatímco otec drtí kytary v Arakainu, synek se skrývá za maskou Dyma v Dymytry). Když scénu ovládl Walda Gang, bylo jasné, že tenhle večer se bude řadit mezi ty hodně vydařené.
Celý set, zhusta provázený pyrotechnickými efekty, zahájila tradiční Battle Without Honor Or Humanity, melodie z filmu Kill Bill, a potom už se sázelo na osvědčené fláky jako Čert ví, Opičáci nebo Asi se mi stejská. Taky muzikanti z Walda Gangu byli zřídkakdy na pódiu sami, na Pověste ho vejš se například vrátili otec a syn Urbanové. Po již zmíněném bleskovém představení Debustrolu na scéně zůstal osamělý Tonda Rauer, aby zaznělo obligátní Rozvíjej se buřtíku. Tento večer zkrátka žádná z koncertních stálic nesměla chybět. Program v těchto chvílích začínal vrcholit, a to i emocionálně. Zapojil se totiž i samotný Vláďa Šafránek, a to prostřednictvím nahrávky svého vystoupení s Harlejem v Lucerně. Způsob, jakým se podařilo skloubit nahrávku a živými hudebníky na pódiu, byl obdivuhodný, vše se skvěle doplňovalo s koláží videoklipů a fotografií na zadní projekci. Pro perfektní zážitek tedy bylo učiněno vše.
Na závěr nemohl chybět Svařák v podání snad všech zúčastněných včetně Vláďova kamaráda Václava Upíra Krejčího. Poté velké společné focení a bylo po všem. Je trošku škoda, že se tak moc hrálo na jistotu a zcela opomenuty zůstaly Vláďovy sólové desky nebo působení v projektu Brain, jemuž před několika dny vyšla druhá, velmi silná deska. Faktem ale i tak je, že všichni přítomní dokázali oslavit Vláďův život důstojně a velkolepě. Jistě, jde o neopakovatelný zážitek, ale pokud by se podobná narozeninová oslava měla konat každý rok, nebylo by to vůbec na škodu.
Setlist: Komunál: Jedenáct hodin do útoku, Střílej zezadu, Je to zlý (+Tomáš Hrbáček a Tonda Rauer), Alkehol: Čekám každej den, Abstinent, Harlej: Zfetovanej, Volání krve (+Vítek Fiala), Vostuda, Jůlie, Zemětřesení (+Walda Gang), Z Kuby kiwi (+Walda Gang), Balada, Přirození (+Rybičky 48), Dymytry: Piliny, S nadějí, Harlej Proměna (akusticky+otec a syn Urbanové), Hárlej Krišna, Optimistická (+Ota Váňa), Walda Gang: Battle Without Honor Or Humanity, Čert ví, Hudsonské šífy, Pověste ho vejš (+Tomáš Hrbáček a Petr Lebeda), Veď mě dál (+Tomáš Hrbáček), Ó Zuzano (+Tlustá Berta), Asi se mi stejská, Lásko má já stůňu (+Tonda Rauer), Opičáci (+otec a syn Urbanovi), Ryba (+Debill Heads), Walda Styl, Spím v obilí, Je tu léto, Debustrol: Velbloud, Harlej: Vládík a Toník, Italská (+Divokej Bill), Zrzavá, Tak jdem dál, Odcházím, Harlej + Walda Gang: Eldorádo, Všichni: Svařák