27.06.2012 10:00

Prague City Festival: Kde si nechat proplatit zakoupené lístky?

Před dvěma týdny pořadatelé Prague City Festivalu informovali veřejnost o zrušení celé akce. Nyní nastal čas na vracení peněz za zakoupené vstupenky.

Jak pořadatelé již dříve informovali, během téměř finálových příprav Prague City Festivalu došlo k náhlému výpadku očekávaných finančních prostředků. Organizátoři důsledně odmítli ubírat z čehokoliv, co chtěli návštěvníkům nabídnout, takže namísto zredukování akce ji zrušili úplně.

Nyní se majitelé vstupenek mohou hlásit o navrácení svých investovaných peněz. V předprodejních sítích Eventim a Tickets.de by mělo vše probíhat naprosto v pořádku, na pobočkách je možné dostat vstupné za lístky zpět. Problém však nastává u společnosti Ticketportal.

Ač pořadatelé slíbili, že řešení situace s touto společností nastíní do sedmi dnů, ozývají se až po jedenácti dnech. Vyjádření Ticketportalu, s odvoláním na „smlouvu o zprostředkování prodeje vstupenek" je jednoduché a prosté: 

Nic se vracet nebude!

Pořádající společnost Punx Not Dead s.r.o. tedy bude povinna zajistit navrácení vstupného sama na vlastní náklady. Přihlédneme-li k tomu, že zálohy kapelám jsou již vyplaceny, je více než jisté, že agentura skončí v insolvenci.

Majitelé vstupenek budou podrobně informováni, jak bude možné se přihlásit do insolvenčního řízení, aby mohli uplatnit nárok na vrácení vstupného. Ticketportal byl vyzván, aby podal veškeré informace nutné k identifikaci a verifikaci prodaných lístků.

O tom, že vše zdaleka neprobíhá ideálně, svědčí i otevřená výzva připojená k tiskové zprávě ředitele Punx Not Dead s.r.o., Borka Jiříka: „Na závěr důrazně žádáme zástupce sítě Ticketportal, aby o celé kauze informovali věcně, komplexně, bez předsudků a pravdivě."

Zanechat komentář

Ujistěte se, že jste zadali všechny požadované informace označené hvězdičkou (*). HTML kód není povolen.

Používáme cookies

Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.