Trio Medulla, které večer doplnila VJ Kri, zahrálo skladby především ze své první desky Encounter z roku 2010. Propojení elektrické kytary, kterou měl na starosti Kuba Šikula, a akustické kytary Lukáše Holčíka bylo jemné a neagresivní. Příjemný downtempový rytmus hezky dobarvoval zpěv zmíněného Lukáše Holčíka, se kterým vokálně spolupracovala Janča Ondráčková. Ta obstarala také klávesy a potřebnou elektroniku. Její hlubší hlas byl v určitých momentech opravdu kouzelný a emotivní. Diváci, kterých ze začátku bylo před pódiem méně, dávali najevo své sympatie. Vše dokreslila VJ Kri, která připravila relativně minimalistický, nicméně rozmanitý vizuální doprovod, který korespondoval s hudební složkou.
Druhé v pořadí bylo duo Prince Of Tennis, které z Prahy dovezlo indie-elektropopovou a taneční radost. Ve složení David Volenec a Jan Čechtický, které mnozí mohou pamatovat z kapel Sebastians a Colorfactory, zahráli od desáté hodiny večerní asi hodinový set. Díky hlasu Davida stačilo zavřít oči, odmyslet si elektroniku a diváci se mohli přenést do devadesátých let. Tedy právě do dob, kdy společně s Honzou hráli ve zmíněných skupinách. Čechtický soustředěně drtil basu a David k tomu hrál na kytaru, jejíž struny rozezvučel také smyčcem.
Protože jejich projekt Prince Of Tennis není kytarovým popem, ale spíše elektropopem, bylo možné slyšet velké množství elektroniky, o kterou se starali oba zmínění. To jejich aktuální tvorbu posunuje novým směrem. Vystoupení zahájili skladbou Huntelaar a zahráli písně především z dlouhohrající desky Urbi & Orbi, která nedávno vyšla také na vinylu a jejímž prvním trackem je právě zmíněná skladba. Další písně, které tak mohli fanoušci slyšet, byl například MILF Island nebo Failure Is Art If You're A Robot, ke které udělal klip Jan Drozda. Prince Of Tennis naživo předvedl, s jakým hudebním nadhledem, letitými zkušenostmi a také energií a radostí byla nová tvorba skládána. Při vystoupení se připravené prostory zcela zaplnily, fanoušci byli nadšení a při rychlejších písních se samozřejmě tančilo. Po přídavku následovala afterparty, kterou měli na starost DJs AVA Party a která se tradičně konala na malé scéně.
Pódium v hlavním sále v pátek bylo řešeno a situováno jinak, než bývá na Flédě zvykem, tzn. stage byla u stěny, kde občas bývají sedačky a zadní bar tak tvořil boční hranu prostoru pod pódiem. Zbytek celého volného prostoru byl oddělen černou plentou. To mělo několik podstatných výsledků. K těm pozitivním určitě patří občerstvení, které díky tomu měli návštěvníci koncertu po ruce a nemuseli chodit na hlavní bar mimo velký sál a volit mezi žízní a produkovanou hudbou oblíbené kapely. Zároveň úpravou a zmenšením sálu vznikl zajímavý komorní prostor, který byl pro koncert s menší návštěvností ideální.
Podívejte se také na fotogalerii z celého koncertu
Bohužel to přineslo také větší ruch od diváků, kteří zrovna diváky nebyli a na baru si povídali. Konkrétně v případě Medully, která zahrála opravdu jemně, to místy působilo rušivě a vůči kapele a lidem, kteří si je chtěli poslechnout, to bylo nefér. Celý bar byl osvětlený, což je pochopitelné, nicméně to připravenou a zamýšlenou komorní atmosféru narušilo. U vystoupení Prince Of Tennis, které bylo energičtější a tanečnější, tyto nedostatky nebyly samozřejmě tak patrné. Uvidíme, jestli u tohoto zajímavého nápadu organizátoři z klubu zůstanou.