Používáme cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.
V sobotu 14. dubna v brněnském Metro Music Baru vystoupila kapela Neruda, která má na svém kontě pouze debutovou desku z roku 2010. Album je eponymní a všem třinácti skladbám, které obsahuje, se ten večer dostalo živého provedení.
Druhý přímý přenos Hlasu ČeskoSlovenska je tu. Tentokráte proti sobě stály týmy Michala Davida a Dary Rolins. Dalších dvanáct soutěžících se utkalo o postupová místa, a přiblížilo se tak titulu nejlepšího hlasu obou zemí.
O co víc se toho o debutu Breathe napsalo, o to rychleji rostla zvědavost, co že z oné roční práce vlastně vyleze. Po vydání EP Kiss The Night! nešetřila média na adresu A Banquet ctnostnými adjektivy jako nadějná, nadčasová, ba světová, a mohlo se zdát, že zbytečně přehání. Po křtu premiérového alba v Lucerna Music Baru však padl hřebík na hlavičku. Breathe přesahuje daleko za české hranice.
První finálové boje měl na pořadu Hlas ČeskoSlovenska. Dlouho očekávaný přímý přenos začal rekapitulací předchozího dění.
Večer 6. dubna byl v Brně k vidění zajímavý hudební projekt, který měli na starosti pánové z PSH a kapela Monkey Business. Rappeři a funkeři propojili své hudební styly. Fanouškovské základny obou uskupení se prolnuly a vytvořily nezapomenutelnou atmosféru, kterou si všichni náležitě užili.
Večer 3. dubna patřil v brněnském klubu Metro Music Bar domácí kapele Poletíme?, která zde pokřtila novou desku s názvem Kroskántry. Kmotrem se stali herci improvizační show Komediomat a nebyla nouze ani o hudební hosty, kterými byli Sváťa Kotas a Pavel Křižanovský.
Nevšední koncepci současné brazilské hudby přijela představit mladá zpěvačka CéU do České republiky vůbec poprvé. Nicméně její snaha obohatit multižánrovými experimentálními přesahy latino-americkou hudbu skončila s lehce rozpačitým výsledkem.
Nedělní díl byl ve stylu posledních věcí a řešení problémů. Naposledy soutěžící zpívali pod svými kouči, a navíc se řešila kauza Rytmus versus Simona Fehérová.
Jak se přibližoval poslední březnový den, napětí držitelů vstupenek na SpringFest se stupňovalo. Postupné upouštění par začalo krátce po půl páté odpoledne v kulturním domě Vltava a vyvrcholilo v mohutnou aprílovou afterparty na půdě přilehlého cocktail baru.
Používáme cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom od vás měli zpětnou vazbu.